ارتودنسی نامرئی در رباط کریم

ارتودنسی نامرئی در رباط کریم

ارتودنسی نامرئی در رباط کریم

ارتودنسی نامرئی تمام آن چیزی است که باعث می شود تا نگرانی از بابت ابزار و براکت های ارتودنسی قدیمی روی دندان ها رفع شود. در گذشته هنگامی که برای انجام درمان ارتودنسی مراجعه می کردید، سیم و براکت هایی بر روی دندان قرار می گرفت که برای بیمار چندان خوشایند نبود. به همین علت یک درمان خسته کننده بود که بیمار دوست داشت هر چه سریع تر به انتهای زمان برسد و براکت ها از روی دندان برداشته شوند. البته علم همیشه در حال به روزرسانی است و به نیازهای بیماران توجه ویژه ای دارد. در علم دندانپزشکی و ارتودنسی هم این وضعیت وجود دارد. به مرور زمان ارتودنسی نامرئی پا به عرصه ظهور گذاشت که این مسئله را هم حل کرد. در این مقاله بیشتر با این روش درمانی آشنا می شوید. 

 

ارتودنسی نامرئی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

احتمالاً هنگامی که به دنبال روش های درمانی ارتودنسی در رباط کریم و بهترین کلینیک این شهر هستید، نام ارتودنسی از نوع نامرئی را هم می شنوید. این روش همانطور که از نامش پیداست، نامرئی است و ظاهر فرد را چندان دچار تغییر نمی کند. این روش نسبت به روش ارتودنسی ثابت جدیدتر بوده و حتی دوره درمان آن هم در اکثر مواقع کوتاه تر خواهد بود. به همین علت برای افرادی که حساسیت زیادی روی زیبایی خود دارند و می خواهند بهترین درمان را آغاز کنند، بهترین پیشنهاد است. نیازی به گفتن نیست که این روش جدید را باید زیر نظر بهترین متخصص ارتودنسی انجام دهید که کاملاً آموزش لازم را در این باره دیده و خود را با علم روز دنیا هماهنگ کرده است. 

 

انواع ارتودنسی جدید نامرئی را بشناسید! 

ممکن است وقتی که در مورد ارتودنسی نامرئی تحقیق می کنید، روش های مختلفی را ببینید که کمی شما را سردرگم کنند. بهتر است بدانید که انواع ارتودنسی نامرئی وجود دارند که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند. در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید. 

 

انواع ارتودنسی نامرئی لینگوال

رایج ترین نوع ارتودنسی ناپیدا که توسط متخصص ارتودنسی در رباط کریم اجرا می شود، نوع لینگوال است. در این نوع ارتودنسی، براکت ها در سطوح پشتی دندان قرار می گیرند و از بیرون پیدا نیستند. در این روش، سطحی در داخل دهان اشغال می شود؛ اما بیمار می تواند آن را در مواقعی مانند خوردن غذا یا شستشوی دهان و دندان بیرون آورده و مجدد سر جای خود قرار دهد. البته باید دقت داشته باشید که مدت زمانی که ابزار ارتودنسی در دهان قرار دارند، در سرعت دادن به روش درمانی بسیار مؤثر است؛ از این رو مدت زمان خروج آن از دهان را کمتر کنید. 

 

ارتودنسی لینگوال زیر نظر بهترین متخصص ارتودنسی

 

ارتودنسی با براکت های بی رنگ یا همرنگ دندان
در روش دیگری که بهترین متخصص ارتودنسی از آن برای بهبود فک و دندان ها استفاده می کند، به کار گرفتن براکت های همرنگ دندان است. این براکت ها کاملاً شفاف بوده و همرنگ دندان هستند. به همین علت دیده نمی شوند. جنس براکت ها معمولاً از پلاستیک یا سرامیک است. استحکام و زیبایی لازم که این روش دارد باعث می شود تا طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین به نسبت ارتودنسی لینگوال برای زبان و صحبت کردن هم اختلالی ایجاد نخواهد کرد. 


ارتودنسی نامرئی پلاک شفاف
در روش دیگر ارتودنسی نامرئی با توجه به حالت دندان ها و فک، پلاک های شفافی برای دندان ها طراحی می شوند. این پلاک ها مستحکم بوده و بر روی دندان قرار می گیرند. در نهایت هم با فشاری که روی دندان های عقب و جلو رفته ایجاد می کند، آن ها را ردیف و منظم می کند. رنگ این پلاک ها به گونه ای است که از بیرون مشخص نیست شی خارجی روی دندان قرار گفته است. به همین علت از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

 

انواع ارتودنسی نامرئی

 

کدام روش ارتودنسی برای من مناسب است؟

همانطور که می بینید، روش های مختلفی برای ارتودنسی در دسترستان است. برای این که بتوانید روش مناسب برای خود را انتخاب کنید، بهتر است به بهترین متخصص ارتودنسی در رباط کریم مراجعه کنید تا در جلسات مشاوره و با بررسی وضعیت فک و دندانتان بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد. اگر هزینه درمان برایتان محدودکننده نیست، بهترین روش استفاده از انواع ارتودنسی نامرئی است. در غیر این صورت روش ارتودنسی ثابت و قدیمی را هم می توانید انتخاب کنید. در نهایت هر دو روش نتیجه ای مطلوب برایتان به ارمغان می آورند و زیبایی را به چهره و لبخندتان هدیه می دهند. 

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما